jag garvar höögt!!

Idag jobbade jag och så satt jag i kassan. Så kommer det en ung tjej som ser ut
att vara under 25 och hon ska köpa cigg. Hon ser väldigt bekant ut, men jag frågar om leg.
Hon visar fram sitt leg och då kommer jag på att det är hon som jag frågade om leg på häromdagen
och som blev så sur (hon jag skrev om i förra inlägget) hahaha

hon såg lagom glad ut asså! och hon trodde säääkert att jag gjorde det bara för att =)
hahahaha aaaskuuuul!!! fick verkligen kämpa allt vad jag ade för att inte börja asgarva!!


iiiin yooooour faaace!!



Schuuuuuuss (med tyska u:n) !!=)

Kommentarer
Postat av: E-K

Hahahaha!

2009-07-19 @ 14:45:50
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0