inte okej!

asså det här är faktiskt inte okej!! inte alls!!

för övrigt så har jag klippt av mig mitt svintohår.. seeriöst!!
när vi plattade det så var det verkligen svinto i topparna!!
så det va grymt gött att bli av med det=) fast jag är inte korthårig asså...

det jag önskar mig mest av allt just nu faktiskt är två kaniner.
Jag skojar inte! Det är det första jag ska köpa när jag flyttar hemifrån,
två små kaniner som får bo i vardagsrummet. Katt vägrar jag att ha!
Dom är för äckliga! Hundar är för mkt jobb! Men en kanin..precis lagom!

Jag kan leva i åratal på komplimanger! Jag lever fortfarande på komplimanger jag fick för flera år sedan.
Men det måste vara komplimanger som man känner att folk verkligen menar, som kommer spontant och
från hjärtat. Inget man säger bara för att!!

Jag fick två såna idag. Dem kommer jag leva på länge!!

LLFUAMJ



Kommentarer
Postat av: Anonym

kaniner luktar illa. tro mig!

2009-08-10 @ 02:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0