grymt irrieterande!!

ååå måste skriva av min ilska för har blivit sååå irrieterad på detta
pga av att det har hänt såå många gånger! Folk kommer till mig och ska köpa cigg
och jag frågar efter leg. Under 25 år ska vi fråga efter leg för kommer det en kontrollant
som är tex är 24 år och vi inte frågar om leg får vi en anmärkning! och det har faktiskt hänt.

Häromdagen hade jag en tjej som verkligen såg ut att va under 25 som jag frågade efter leg
det hade hon inte men hennes sambo hade leg. men det va hon som skulle ha cigaretterna
så då kunde jag inte ge henne dem naturligtvis. Hon var sååååå suur och" hon var faktiskt tvåbarnsmamma och jag var nog tolv år gammal!" Till slut gick hon och hämtade leget och hon va 22 år!! med god marginal under 25. Förklarade
allt detta med under 25 men hon verkade inte fatta! Idag kom hennes sambo in
och bara "gillade du min sambo häromdagen eller hon var jättesur och hon är mor till mina barn"

Jag kanske har missuppfattat men jag tror nog att lagen om att köpa tobak handlar om hur
gammal man är och inte om hur många barn man har fött! Jag tänker verkligen inte riskera att bli av med mitt jobb
bara för att det finns människor som tydligen har så dåligt självförtroende att de blir såå grymt upprörda om man ber om leg!

Såå bara så ni vet att alla barn under 25 som inte har fattat detta, så ska ni handla gift av mig
så är det leg som gäller och jag skiter i om ni har fött tio ungar och har alla med er, för ni ska oavsett ha ert lilla
rosa kort med er för att få ut ert gift så ni kan förstöra era lungor!! ÅÅÅÅÅÅ!!
Blir så irrieterad för detta händer verkligen jämt och ständigt!!

Det är inte jag som stiftar lagarna jag bara följer dem. Men dom ska iof va glada
att det inte är jag som stiftar lagarna, för då hade allt sånt varit olagligt även om man
va åttio år och hade fött femtio barn och hundra barnbarn!! så det så!!

Schuuuuss (med tyska u:n)       lalalalaa       =D

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha :D va roligt

2009-07-15 @ 16:54:11
URL: http://www.gatuevangelisation.wordpress.com
Postat av: Anonym

För det första: Vad synd att det inte är du som bestämmer...

För det andra: Du är för fantastiskt rolig, bara...

2009-07-20 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0