från och med nu

från och med nu tänker jag verkligen skita i allt som har med mobiler att göra!
jag har nu haft fem mobiler under sju månaders tid (sen november)
För länge sen hade jag en mobil som jag verkligen älskade!  Den tappade jag bort på en buss.
och sen började historien med alla mobiler.

Den första mobilen efter den ramlade ner i ett glas med cola.
Den andra mobilen hamnade i golvet och hela displayen åkte av.
Den tredje mobilen ramlade ur min väska nånstans i gbg.
Den fjärde mobilen ramlade ner i ett handfat i Venedig.

And that´s it!

Nu har jag en ny mobil, den femte i ordningen och det är rekord..den har hållt i en månad!!!
men rekordet skulle tydligen inte bli så mkt bättre än det förra.
Mobilen funkar visserligen men nu har jag tappat bort min mobilladdare.
Hittar den inte nånstans!! Antagligen ligger den nånstans i olofsbo
där jag tror att jag hade den sist. så nu kan jag inte använda den.

och därmed var det slutet på "sagan om Josefins alla mobiler"
för nu lär det inte bli några fler på ett bra tag! Jag får gå mobillös.
Men vi har en hemtelefon.

soo..what to do? joo det är bara att garva åt det!! för lite kul är det ju
om jag anstränger mig lite för att försöka se det roliga i det! hahah


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0