flumdagar

ja kan väl berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna då =) haha
i torsdags så jobbade jag och då jobbade även Isabel =) kuul eftersom hon annars bor i tyskland resten
av året. Det va inte mkt folk men vi va ändå uppstressade och helt plötsligt råkar jag på nåt
konstigt viss få en skåpslucka att lossna och ramla av. En kund klagar också på att saxen vid inslagningsdisken är trasig
men det fanns en hel på andra sidan. Sen hade vi inga kunder, det var heelt lugnt men vi var ändå stressade så vad gjorde vi?
Jo vi ringde jouren och talar om att "saxen är trasig, men det finns ju faktiskt en på andra sidan och en skåpslucka har gått sönder så det vore bra om han kunde komma och titta på det så snart han hade tid!"

men vi satte dit skåpsluckan så bra det gick och då såg den knappt trasig ut även om den var det!
och så hade vi ringt jouren i panik bara för en skåpslucka som inte ens såg trasig ut och en sax när det fanns en till!! hahha !!
jaa allt blev verkligen sååå flummigt så vi garvade så vi nästan grät! och sen kom det kunder
och jag kunde inte sluta garva så de blev expedierade av en vääldigt glad Josefin! =)
haha det händer rätt ofta faktiskt att jag fortfarande garvar åt nåt som hänt tidigare och så säger kunden "vad glad du ser ut" och jag bara "aa jag garvar åt kunden som jag hjälpte innan, han va så rolig" hahha

igår var jag ute och åt på oliven med Amanda, Matilda, Ida, Evelina, Felicia, Karin och Sofia.
Det var sååå gryymt gott!! Åt potatisgratäng och fläskfilé på grillspett och tzatziki till !! snacka om njutning på hög nivå!! =)

Vi hade jättetrevligt och  sen drog vi hem till Felicia och drack kaffe och åt choklad..eller de andra, jag orkade verkligen inte äta mer!! jag hade parkerat min bil på andra sidan stan så då skulle jag gå dit sen när jag skulle åka hem från felicia.

Så jag går och sen kommer det helt plötsligt en igelkott och går över gatan OCH det kommer en bil körande i ganska hög fart! Hmm.. jag vet inte om jag handlade särskilt smart..snarare väääldigt impulsivt!! Men jag bara NEEEEJ!!
och så stoppar jag bilen typ som en polis gör hahaha och bilen stannade och igelkotten överlevde! meen de som satt
i bilen kollade på mig ganska så konstigt om man säger så typ som "var det den där du stoppade oss för är du helt dum i huvudet eller?"  hahaha meen som sagt igelkotten överlevde så det var det värt !!=) hahah


LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha bra jobbat :D du äger jossan :D

2009-08-06 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0