ett skämt ?! nej seriöst till 110 !!

jag slutar aldrig att förvånas över folk !!
det finns såååå gryymt mkt lustigt folk i denna världen asså!!
satt i lunchrummet på jobbet idag och då berättade min jobbarkompis Görgen
om en grej han var med om för ett tag sen när han hade jouren! Detta är heelt sant
och mannen som ringde var heelt seriös! han lät rätt ung på rösten sa Görgen så
det var ingen senil gubbe som ringde. Jag citerar som han berättade :

Telefonen ringer:

Görgen: Coop Forum Görgen

Mannen: Ja hejsan, Jag var inne och handlade hos er idag och jag har fått med en vara på mitt kvitto som  inte jag har köpt. På mitt kvitto står det paprika gul och det har jag inte köpt.

Görgen: Okej, men då måste du ju ha köpt nåt annat då istället och som inte kom med på kvittot.

Kunden: Ja, jag köpte en gul paprika!

Görgen: Men det är ju samma sak!!

Kunden: Det är det väl ändå inte !! På mitt kvitto står det paprika gul, men jag köpte en gul paprika!!

Görgen: Okej, men då kan du ju tänka så här, du har betalat en paprika gul. Men du betalde inte för den gula paprikan, så då jämnar det ju ut sig.

Kunden (som nu är väldigt arg ) : Ja så kan man ju också se på saken!! Jaa men då får det kvitta!!
Kunden är verkligen heeeelt rasande och bara slänger på luren!!

hahahhaha seriöst så döööör jag och jag garvar fortfarande när jag tänker på detta asså!!! HAHAHAHHA

LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0