What comes around goes around

Passande rubrik för dagen tycker jag! Har varit på klassåterträff med min gymnasieklass hemma hos Frida. Såå kul att träffa alla igen! Men när jag skulle åka till henne så hade någon parkerat typ mitt framför infarten på parkeringsplatsen så det var jättesvårt att komma ut från parkeringsplatsen. Pappa fick komma och hjälpa mig och jag skrev en arg lapp där det stod nåt om att "här får man INTE parkera!!" Men killarna som parkerat där kom precis när jag lagt dit lappen så de bad om ursäkt och vi va vänner och allt va bra.

Väl framme hos Frida var det väldigt ont om parkeringsplatser men jag ställde mig på en plats som såg bra ut. När jag vart hos Frida typ en timme så ringde min mobil. Då var det min syrra som berättade att det hade ringt nån hem till oss och var arg för att jag hade parkerat mitt framför deras garageport! Det var mörkt så jag såg aldrig att jag stod framför en garageport. Men jag fick gå ner och flytta på bilen och nu var det min tur att be om ursäkt. hahaa

så kan det gå asså. Säger en sak och så gör man precis likadant själv. Jag är nog ganska bra på det.



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0