Lucky day!

Idag ska jag skriva ett tråkigt blogginlägg. Typ vad jag har gjort idag osv. Men denna dag är värd att notera för det har varit en lucky day!

Det är snö ute och jag gillar hur mycket..jag gillar jättemycket!!=D
Sen har jag varit i skolan, ätit lunch, varit på ord och ton med Joanna. Jag har fikat på stan med mamma.

Sen har jag varit hos frisören och slingat min hårbotten. fick nästam lite paniiik där ett tag när färgen i min hårbotten verkligen var svart!! Den var verkligen svart! (det skulle inte bli svart) men när hon väl sköljde ur den så kände jag att.. ååå you rule! Min frisör är grym och fattar verkligen exakt hur jag vill ha det!

Sen har jag och varit med Linnea och Malin hemma hos Malin. Vi har legat i soffan och kollat på pretty woman..nice film förutom i slutet när killen leker riddare som ska rädda sin prinsessa och klättrar upp på byggställningarna för att "rädda henne". Så pinsamt töntigt. Jag och Linnea sa till varandra att hade vi haft en kille som gjorde så hade vi bett han dra därifrån, stängt fönstren och dragit ner rullgardinerna på en gång! Men annars så var det en gullig film (jag har sett den innan men det va läänge sen)!


och så fick jag nyss veta att jag kommer få ha en hund i två veckor! som är nästan bara min!
vääärldens sötaste lilla Ebba. och när vi ska ut och gå måste jag ta på henne hennes lilla reflexväst.
Hur mkt kommer inte vi gulla då? =D



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0