jul och asgarv

Tydligen måste jag ha varit extremt snäll i år för fick grymt fina och bra julklappar! Jag är sååå nöjd!!=)

Har varit i skövde och firat jul med släkten. Var väldigt väldigt trevligt! Efter att vi ätit på kvällen och julevangeliet var läst kan man ju snacka om hypad julaftonskväll! Vi hade nån slags frågesport och vi hade så grymt kul och fråga mig inte åt vadmen hela släkten satt i alla fall och grät av asgarv typ hur länge som helst!!
Hade man inte känt oss och inte vetat vad vi höll på med och helt plötsligt kommit in i rummet hade man bara sett en stor grupp människor i blandade åldrar, som alla bara bröt ihop på en och samma gång, grät och då och då ger ifrån sig tjut som aaaaaaa och ooooooo!
hahahha sååå kuuuul hade vi verkligen!! =D

För övrigt älskar jag historian om mig själv ca femton år tillbaka i tiden som mormor berättar varje år.
Det var på juldagen och jag sitter upp i min säng. Helt plötsligt tittar jag upp i taket och säger:

"Grattis Jesus på födelsedagen! Äter ni tårta i himlen idag?"

En sån barnatro vill jag ha!


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0