lalalala

Det värsta med att plugga är tentorna. Man måste stänga in sig 1-2 veckor innan. Man måste genomlida nervositeten innan och alldeles för lite sömn. Sen måste man skriva den också. och sen vänta tre hemska veckor på att få tillbaka resultatet. Tentan igår var 6 timmar. Sjukt segt så jag gick efter fem och då var hjärnan tom och allt jag hade haft i den var förhoppningsvis på pappret =) så har vi haft muntlig tenta idag.


Nu LEDIGT!!! =D vilken helg jag ska ha! Ikväll ska jag på bio och imorgon kommer carro hit och stannar till lördag. Vi hade massa saker vi ville göra gå på bio, gå på anna-evas födelsedagsfest och gå på ungdomssamling. Vi tänkte att vi gör tre flugor på smällen så vi går först på ungdomssamlingen sen vidare till födelsedagsfesten och på lördag förmiddag går vi på bio. om nu biosalongen har öppet en förmiddag? men det är ju ändå göteborg tänker jag!

Trevlig helg på er =DD



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0