kirurgen

Min klasskompis ska praktisera på kirurgen! Behöver jag nämna att jag är helt grön av avundsjuka?! Men jag SKA se till att hamna där när jag ska praktisera! men det finns säkert inte så många platser där så kommer väl hamna på nån vårdcentral ute i Sandared eller nåt annat lika spännande... Knappast att jag skulle ha sån tur att hamna på kirurgen?

Nej sånt händer inte i mitt liv! No no! Not in my Mclife.


Men en dag SKA jag stå där och säga "Ge mig skalpellen!"

Nej just det, jag är ju sjuksköterska det är jag som ger skalpellen till han som säger så.
Ååå livet är orättvist!


Fast jag är nöjd ändå! Sjuksköterska är ju trots allt min näst högsta drömyrke och det blir bara roligare och roligare!! =D



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha... Du ska se att du hamnar nog på ett bra ställe. Måste kirurgen vara en man?!

2010-02-18 @ 16:12:45
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0