tjoooohooo

tjooo!! Nu ska jag till skolan och ha min APDÅLIGA redovisning. Men hemligheten ligger i att man snackar på och låtsads som att man är väldigt insatt. Man verkar liksom självsäker. Jag körde nyss igenom för mig själv och imponerades av hur säker jag lät "Jag och forskarna är eniga om att det behövs mer kunskap om aktiv demetylering än det finns idag".

Jag tog bort den meningen det kändes lite för.. aa ni fattar. Sen är det ju så att man är insatt tills nån ställer en fråga. Då är man ju körd.




LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Ragnarjeanett

many thanks for your dedications to this world

2011-10-18 @ 13:37:47
URL: http://ragnarjeanett.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0