artikeln m.m.

Att vara ledsen är fysiskt utmattande. Man blir verkligen så väldigt trött! Nu är det bara sju skoldagar och 14 vanliga dagar kvar sen får jag byta värld till Boråsvärlden.
Ska bli såå skönt!!


Sen måste jag ju säga att läsa vetenskapliga artiklar är sannerligen ingen hit! Ska äta och sen försöka ta mig till universitetet. Kanske facebook kan hjälpa mig att förstå artikeln tänkte jag men tydligen inte. Så får försöka se om jag förstår den bättre i skolan istället.


Sen ikväll ska jag på KDU:s julfest. Först är det fest i lokalen och sen ska vi gå på jul på liseberg. och nej jag är inte med i KDU. Men alla är ju välkomna på julfesten så varför inte tyckte jag och tjejerna i min hemgrupp =D




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0