nervööööööös!!

Skolan börjar klockan nio. Jag kommer glida in typ vid halv två, två. och vi har den föreläsaren som verkligen hatar när folk kommer för sent! Förra veckan var det en tjej som kom för sent och han bara "LEKTIONEN HAR BÖRJAT BARA SÅ DU VET!" och sen följde han henne med sin arga blick heeela vägen ända tills hon hade hittat en plats och hunnit sätta sig. Såå vi får väl se hur det blir när jag glider in typ en, en och en halv timme för sent!

Jag har sällan varit mer nervös och jag har nog aldrig varit mindre förberedd än nu! Jag är fööör nervös för att kunna förbereda mig! Men jag hoppas verkligen att det efter idag är över för alltid. Men endast om Gud vill och om han hjälper mig nu. För jag har verkligen insett att sååå gryyymt dåligt förberedd som jag är så kommer det aldrig gå vägen utan hans hjälp!!

Nu ska jag gå och gör mig i ordning. Om jag ska faila ska jag åtminstone va snygg när jag gör det!


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0