20,0 yeeeeah baaaabyy!!

20,0 har jag nu!! Fick alltså mvg i min engelska A+B prövning!! och jag hade ALDRIG klarat det utan Guds hjälp!!!
Taack Jesus!!!

Känns som en stooooor lättnad!! Nu behöver jag aldrig mer tänka på detta mer!

och vad innebär detta för mig nu? Jo jag har gått från 0 % chans till 6 % chans att komma in på läkarutbildningen! Men jag känner så här att jag ber över det jättemkt att Guds vilja ska ske för det är ändå han som vet vad som är bäst för mig. Men nu har jag ändå gjort allt vad jag kan för att komma in. Om jag kommer in är det grymt. Om jag inte kommer in är jag ändå lycklig för jag trivs verkligen såååå gryyyymt bra som sjuksköterska också!

slutsats: det kan inte bli annat än bra!=D

för övrigt ska jag göra nåt jättekuul idag! Jag ska slå in maaaassa julklappar till barnen i Litauen. Min kompis ska åka dit med kyrkan över jul så då ger jag henne dem. Jag äälskar att köpa nya fina kläder även om jag inte behöver. Jag tröttnar också vääldigt snabbt på dem. Men istället för att ha dåligt samvete över alla dessa fina kläder jag inte använder så är det ju bara att skänka bort dem. För inte vill barnen i Litauen bara ha en massa sunkiga kläder, självklart vill de också ha nåt snyggt att ha på sig! och eftersom jag nyss rensat min garderob och har ganska mkt snygga kläder att ge bort så känner inte jag för att bara gå och dumpa dem i UFFcontainern bakom konsum, då jag inte vet om dem faktiskt kommer fram. Då passade det ju utmärkt att hon ska till Litauen !=D


aaaa jag är lycklig!!

LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0