sööööt tant!!

Idag har jag varit och lyssnat på en av mina favoritpredikanter (har ganska många favoriter): Lennart Åsberg.
Han delar nämligen en av mina stora passioner här i livet: BÖCKER!!! Älskar älskar älskar böcker!!! och då menar jag främst bra, kristna böcker!

Sen så träffade jag en av mina föreläsare där mitt i kyrkan. Hade ingen aning om att han gick i kyrkan men det va kuuuul!!=D speciellt eftersom han är en av förleäsarna som jag diggar mest! så vi stod där och pratade en stund.

men nu kommer vi till nåt aaaaaaskuuuuul! Lennart berättade ju om när han körde 20 km för snabbt och fick böta 2800 kronor. Så efter mötet står mamma ute i vestibulen och väntar på mig och så kommer det fram en gammal, gammal tant på 75-80 år fram till henne och säger så här :

"Det är nog bäst att jag håller hastigheterna i fortsättningen om det är såå dyrt att åka fast! Du förstår ut till vår stuga är det 60 en lång lång bit. och det kan man ju bara inte hålla!"

mamma blev chockad över att den gamla tanten ens körde bil! hahahah



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0