living on the edge

Har varit hos Rebecka med folk. Ätit, spelat spel mkt naajs! Sen tog vi oss en härlig vinterpromenad i skogen vid halv tolv tiden och det snöade..lycka !!=D

Sen på vägen hem träffade jag killen som jag döpt efter min rubrik. Snacka om att verkligen living on the edge.
Det är sjuuukt halt ute och dålig sikt och så är det en kille som cyklar vid vägkanten väääldigt nära vägen. Assvår att se för han var naturligtvis svartklädd. Totalt livsfarligt! Snacka om att han skrämde mig! Jag stannade naturligtvis och gav honom en snabb utskällning!! (med blicken givetvis)

Efter utskällningar och skräck så blir man hungrig, så nu har jag ätit en hel tallrik tacos samt ätit upp min chokladkartong.

Aaaa tjena.. dax att sova nu kanske?! Jag tror det!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0