Påsken

Har jobbat i princip hela påsken. Men det har lyst rött i almanackan, vilket betyder att jag har tjänat pengar och det är jag verkligen i stort behov av! Den bästa påskpresenten låg inte i något ägg, den fanns på internet och det var att jag klarade min anatomitenta! Jag kan bara tacka honom där ovan och min mormor och morfar som har bett. De har redan börjat be för nästa tenta sa dem, hur skulle jag klara mig utan dem? Har inga föreläsningar i veckan utan ska vara här i Borås och grotta ner mig i inflammationsboken inför seminariet vi har nästa vecka. Får även passa på att träffa lite folk som jag inte träffar så ofta. I söndags var jag och Johanna Pellby hemma hos Daria och fikade. Verkligen så roligt att träffa dem och bara sitta och snacka i flera timmar. Ikväll ska jag träffa Malin på viskan. Det var också sjukt länge sen och det ska verkligen bli jättekul! Men först lite cytokiner och annat kul!


LLFUAMJ





LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0