ännu ett inlägg

tydligen skriver jag av mig mina känslor om min glutenintolerans här verkar det ju som. Men jag är nu seriöst riktigt riktigt äcklad av vanlig pasta, mjöl, havregryn och bröd. Rensade ut hela skafferiet nyss. Hade tänkt spara de vanliga grejerna för att ha kvar när jag får besök. Sen kände jag mig plötsligt så äcklad av det så jag bara kände att jag vill inte ha kvar nåt sånt överhuvudtaget i mitt skafferi och i min frys. Jag var så äcklad så jag ryste så håret på mina armar stod rätt upp när jag rensade. Att vanlig mat kan få en att må så dåligt som jag har gjort när jag har ätit det. Det är riktigt äckligt!



Jag är väl konstig men det är väl tur att jag känner så kanske =D




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0