tjoooo!

Heeey!

"Jag kan tyvärr inte stanna längre jag måste åka hem" sa jag till en kompis för några veckor sen och insåg sen att det var göteborg jag menade och att jag hade kallat det mitt hem. och visst är det väl så. Göteborg är numera mitt hem. Det jag saknar med Borås är människorna och kyrkan. Visst går jag till kyrkan här också och trivs bra men jag föredrar nog lite mindre församlingar ändå tror jag. Men förutom det så trivs jag så grymt bra i denna staden och jag älskar att det är så stort utbud på allt! Göteborg är helt enkelt en lagom stor stad och jag älskar att bo här! men sen när och om man får familj och barn så vill jag nog bo i Borås.


och sen så vill jag bara säga att jag är lycklig!! Jag har visserligen nyss varit ute och slängt massa skräp, jag har massor att plugga, jag har tvättid klockan nio och jag har ont i halsen och känner mig febrig. Men jag är lycklig ändå =) sen såg jag på fb att Hanna på fyran fyller år och har utlovat kladdkaka i köket. Borde ju plugga men jag tänker att om jag pluggar effektivt i 30 minuter så är jag ju värd lite kladdkaka sen!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0