nördar är vi allihopa

Nu var det länge sen. Men oj vad jag har det bra och skolan blir bara roligare och roligare! Just nu läser vi histologi så vi ägnar mycket tid åt att kolla på vävnader och celler i mikroskop. Från början såg allt likadant ut men nu börjar man lära sig lite så då är det grymt kul! Men skadad blir man. Jag ser numera massa fina celler i mitt golvmönster!


Sen drar vi ständigt molekylärbiologiska skämt och dom är ju sjukt roliga.

och igår skulle jag förklara förhållandet mellan Jesus, Gud och människan. och hur förklarade jag? Jo jag förklarade mha en liknelse från molekylärbiologins värld! "Tänk dig att Jesus är mediatorn mellan människan som är transkriptionsfaktorn och Gud som är RNApolmeraset" 


Man kan ju undra vad de har gjort med oss egentligen ;)




LLFUAMJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0