nerver hemgrupp och praktik

Kom hem vid halv elva och ville bara lägga mig och sova. Istället fick jag sätta mig och plugga in kranialnerverna. aa nu hoppas jag att jag kan namnen och vad de innerverar. och jag måste bara få uttrycka min lycka. Trots att det är sjukt mkt att lära sig under denna kursen (det värsta är nu det blir bättre sen säger alla äldre kursare) så ojojoj vad KUL detta är!! =D
heeelt rätt för mig!!

Sen har jag varit på hemgrupp för första gången idag. En av smyrnakyrkans hemgrupper. och en hemgrupp är för er som inte vet olika smågrupper inom kyrkan som träffas regelbundet hemma hos varandra och fikar, läser bibeln och snackar om Gud och livet. Jag hade aldrig träffat tjejerna innan men de verkar va riktigt goa tjejer så det känns kanonbra!


Sen ska jag till Angereds vårdcentral imorgon på praktik hela dagen!!


lalalalalala heeeey!=D



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0