militären

Vi har en kurs som heter översikt anatomi och som är på fem veckor. Ganska basalt men sjuuukt mycket! Här gäller det att börja plugga redan från början och man kan inte som jag gjorde på sskutbildningen ägna föreläsningarna åt att spana på snygga håriga män. Nej här måste man hänga med på vartenda ord och skriva skriva skriva. Men åå vad jag är glad över mitt år på sskutbildningen för det betyder att mkt av det är repetition. Skönt.

Föreläsaren är ganska bra men man vill verkligen inte komma för sent till hans föreläsningar. Idag fick en tjej som kom för sent komma fram till tavlan och förklara en del av gårdagens föreläsning för hela klassen. Det var lite som i hundtricket fast ändå inte riktigt haha

Han är bra men han kallas militären. och jag kan ju säga så mycket som det att..jag förstår varför!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0