lyckan är total!! =D

För ett år sen skrev jag i bloggen om mitt favoritbarnprogram "simpor och grodfötter". Jag verkligen letade desperat efter nåt klipp på detta men fanns inget på hela nätet verkade det som förutom ett kort klipp på youtube på 2 minuter. Det var andra som var lika desperata som jag som inte heller hade hittat det. Fanns ingenstans att köpa. Så till slut fick jag ringa SVT som inte heller fick sälja det och jag är den som aldrig ger upp så jag ringde upp en av skådespelarna men han hade inga avsnitt från det =(

så här har jag fått klara mig utan detta underbara program. men så idag fick jag abstinens och skulle kolla på tvåminutersklippet. och vad ser jag..jo m1atte har lagt upp första och andra avsnittet på youtube och han har också lovat att lägga upp till avsnitt 10 när han hinner!! ååå vad jag älskar denna m1atte whoever he is!! =D

Så här har jag suttit i min totala lycka och nostalgi och visst var det lika bra som jag mindes!!! =D

delar med mig av första avsnittet här nedan


LLFUAMJ

http://www.youtube.com/watch?v=SRlG-0OQwS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0