dans

Jag har en vän och han sa till mig en gång att han aldrig dansar nykter. Han är nykterist.
När jag inte är på rätt humör brukar jag säga som han och säga att jag dansar aldrig nykter. Jag är absolutist.

Men det stämmer inte för med rätt humör och med rätt musik så oooo vad NAJS det är att bara stå och shaka loss. Så nu har jag haft lite dansmorgon här för att peppa upp mig inför labben som är i eftermiddag.


jag länkar här nedan till en låt som är perfekt att dansa till. och i denna värld finns en man som jag gärna hade shakat loss tillsammans med till denna låten. Fast det går inte..av många olika anledningar. Eller aa dansa kan man ju alltid men jaa.. ni vet hur det kan vara...



LLFUAMJ

http://www.youtube.com/watch?v=5J2cCc1eZBw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0