heeey

Heeey! Long time no blogg..

Händer saker heela tiden!! och nu känner jag att nu måste jag ta tag i mitt liv och faktiskt plugga. Man kan ju inte bara ha kul hela tiden. Så igår pluggade jag typ 7 timmar och jag fortsätter på den vägen idag och imorgon, har dugga på torsdag.


Här på hemmet har det varit lite fönstergubbar här och bytt fönster. Jag behövde hjälp med att sätta upp min rullgardin så jag tänkte att jag kunde ju passa på att utnyttja dem. Så jag skrev en riktigt smörig lapp och mutade dem med en påse ahlgrens bilar. Det verkade funka för de sa att de kunde hjälpa mig en annan dag när de hade med sin borrmaskin. Men sen gick dagarna och jag trodde att de hade glömt av det så jag åt upp godispåsen. Sen imorse när jag låg och sov var det nån som knackade på och då var det dom som skulle sätta upp min rullgardin. och där stod jag i pyjamas och utan godispåse. Jag kunde ju inte börja byta om när de var där. Så jag fick låtsads som ingenting, ta på mig jackan och smita iväg till Coop (i pyjamasbyxor) jaa vad skulle jag göra?!
Med lite fantasi skulle man kunna tro att det var mjukisbyxor...
Men nu sitter rullgardinen uppe iaf!

sen så har jag lite problem. Jag kan varken messa eller ringa från min telefon. Det är spärrat så jag ska ringa Tele2 säger dem. Okej min telefon är tydligen spärrad och jag ska RINGA tele2? Hur tänkte dom där? 
Så mamma om du läser detta så hjälp mig på nåt sätt! Jag vet inte ens om jag kan ta emot samtal. Men du kan ju pröva att ringa mig! men jag är på föreläsning mellan 13-16 så ring inte då.
Btw I love you!




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0