duggan osv

Igår hade vi dugga. Inget obligatoriskt och inget godkänt eller så men man kan få extrapoäng till den stora tentan.

och jaa det gick som förtjänat om man säger så. Man får inte gå förrän tidigast 40 min. Jag lämnade salen efter 40 minuter. Många med mig. och där hängde vi i sofforna utanför salen och en efter en kom ut och bara " ee det gick sådär, men det är inte så noga!"

det har varit lite så att man har känt att nu har jag kommit in så nu kan jag chilla! Fel fel fel!

Det är ganska bra att kolla på youtubeklipp ibland för att se ex hur DNAreplikation går till.  och en föreläsare sa häromdagen "Ni ska inte tro att ni kan sitta framför yotube och sen bli läkare!"

Joo men det trodde vi!!


Nää men allvarligt jag skärpa mig här! Så nu ska jag sitta lite varje dag fram till tentan så ska nog detta kunna gå vägen!


Trevlig helg =D




LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0