mmm

Igår fick jag ett brev i ett stort kuvert från prövningsenheten i Gbg. I var ett papper med mitt betyg i idrott på tre bokstäver!!!!=DD mmm det var vackert!! TACK Jesus!!


Det är inte säkert att jag kommer in men chanserna i Norge är nu väldigt goda! Jag har nu 68 poäng och klarar jag min tenta näta vecka så jag har 60 högskolepoäng så kommer jag att ha 70 poäng. Det krävs 66 poäng för att komma in i Oslo på våren som var mitt förstahandsval. Så chanserna är goda. och framför allt så har jag gjort allt vad jag kan!



LLFUAMJ



Kommentarer
Postat av: E-K

Grattis! Du har verkligen kämpat och är så värd ditt betyg!



...förresten har jag från säker källa hört att du kommer att citeras i morgondagens predikan. Kom och hör själv! (Du behöver inte vara orolig - det är ett bra citat. :) )

2010-05-29 @ 22:52:26
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0