GP och HLR

Sprungit mitt test idag och det gick som jag sprang. Jag märker vad som sker. Var framme i gbg halv sju så men lyckades smita in med några killar i skolan så jag kunde sitta där och vänta. Sen kom det en vaktmästare och gick igång hur länge som helst för att han skulle ha fått tre GP (göteborgsposten) istället för två och jag hamnade i värsta förhöret  "Hur länge hade jag suttit där?" "Hur gamla var killarna?" "Tog de sig in med nyckel eller kort?"  han höll på ett bra tag om den här gp:n så han var verkligen en sån person som jag sätter in i kategorin lustigt folk!

Jag och Laureta har fått öva hjärt- och lungräddning idag. Vi hade varsin liten minianne som vi övade på framför en film i lunchrummet. Grymt najs!!


sen känner jag att det är dax att jag sover nu!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0