suck

och här kommer ett emoinlägg och det är min blogg och jag bestämmer och nu måste jag skriva av mig här.
Kvällen var bra. Riktigt kanonbra faktiskt! Men det är svårt att va närvarande socialt ibland när man lider av konstant sömnbrist och tankarna far och flyger åt alla håll.

Jag känner att i stort sett att alla som gick i min gymnasieklass och mina kompisar har sen vi tog studenten flyttat till en annan stad, flyttat hemifrån, gjort nya spännande upptäckter och upplevelser, skaffat nya intressanta kontakter och gjort helt nya saker.

Som det ser ut nu så trivs jag INTE med min vardag. Jag vill jobba med det jag utbildar mig till men utbildningen är helt enkelt för slapp. Det är ingen som helst utmaning! Det är alldeles för slappt och alldeles för mkt självstudier så jag går bara hemma hela dagarna (känns det som)  och har APTRÅKIGT! och jag längtar verkligen efter något som verkligen kan utmana mig. Det känns i stort sett inte som nån större skillnad på detta året och förra året då jag hade sabbatsår. Jag går bara omkring och vet inte vad jag ska göra. Dessutom är jag lite sugen på att byta stad för en liten tid. Eller jag vet inte det förresten.. men jag vill i alla fall göra något nytt!

Det behövs någonting nytt i mitt liv för jag är understimulerad, jag är uttråkad, jag vill helt enkelt göra något nytt!! För som det känns just nu så står jag bara och stampar på samma fläck dag ut och dag in och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men snart är det praktik så förhoppningsvis blir väl det lite bra.

men för att sunka ner det ännu mer fick jag nyss reda på två dåliga nyheter också. Okej det var inget allvarligt och de var dåliga för mig och inte för världen så no worries!

åå vad tråkigt det blev helt plötsligt...


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Bella

kom å hälsa på mig! det kostar dig en tusenlapp. kasnke en halv till ;)

2010-03-28 @ 01:28:29
Postat av: Kajsa

Jag tycker att du är bra, trallala.

2010-03-28 @ 09:05:00
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Sanderailin

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-02-04 @ 15:51:40
URL: http://sanderailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0