Still got a chance!

Jag skrev att jag inte skulle prata mer om det. Men när det händer nåt positivt så måste jag..
Det var ju det här med mitt VG i idrott va. Jag har alltid hört att det inte går att plugga upp betyget i idrott. Det räknas heller inte med i Sverige om det sänker ens snittbetyg så jag har aldrig brytt mig om att ta reda på om det faktiskt inte finns nån chans att höja betyget. Jag har bara alltid utgått från att det verkligen inte går. Men nåt min klasskompis berättade igår fick mig att ringa komvux imorse och det går! Prövningen är 27 maj. Detta innebär att om jag klarar det så kommer jag att ha 70 poäng! Jag behöver 65 för att komma in i Bergen, Tromso eller Trondheim och jag behöver 68 för att komma in i Oslo. Klarar jag detta så har jag väldigt goda chanser att komma in inte bara i Norge utan också i Oslo där jag ju helst skulle vilja hamna.

Hoppas det går vägen! Jag tänkte skicka in papprena i helgen. Jag har inte en anning om vad jag ska göra.
Hoppa höjdhopp fem meter? Springa en mil på tjugo minuter? Jag gört!



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Heja heja!

2010-03-12 @ 09:12:45
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha..OSLO är Norge! hihi <3

2010-03-18 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0