mmmm!

Har haft etikföreläsning idag. Sista föreläsningen med snyggingen på typ tio veckor. Det har verkligen varit vardagslycka att få spana på den här fantastiskt snygga manliga killen med de snygga manligt håriga händerna och armarna i skolan varje dag. och så är han ganska kort och har tatueringar. najs! och de gånger man har fått prata med honom har det varit mmm! Men där får det stanna för det skulle bli så väldigt dumt annars =)

men man kan ju få spana för att det är lite kul.

och det är helt galet vad jag har drömt om honom på nätterna! Förra veckan var han med i tre drömmar. Denna veckan i två. I den ena av drömmarna fick jag reda på att han var gift (det är han inte i verkligheten). I den andra drömmen friade han till mig och jag svarade ja (det har heller inte hänt i verkligheten) 

Aaa jag känner mig som en fjortonåring som är kär i en kändis typ.



Underbart med helg och underbart soligt väder!! Det blir man lycklig av!! =D



LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ögongodis... hahaha... Du är rolig du.

2010-03-05 @ 23:53:15
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0