Göteborg

Har nu varit i Göteborg och det var en grymt bra utflykt! Solen sken och det var verkligen vår!! Jag lyckades hitta dit och hade till och med en timme över! Så jag gick in på netto och där hittade jag en bok som jag bara var tvungen att köpa, köpte dessutom en juice. Killen i kassan var multisnygg och gav mig lite rabatt så jag fick juicen och boken för trettio spänn!! =)

Sen gick jag till skolan och träffade två jättetrevliga tjejer som också skulle göra prövning. Den ena tjejen var typ i samma sits som mig. Ville bli psykolog och behövde mvg i idrott för hon hade vg. Hon hade typ heller aldrig tränat i hela sitt liv. Det roliga var att när vi stod där och pratade så fick vi se att på vägen stod det Katrinelunds ELITidrottsgymnasium!! Aaa snacka om att vi hamnat på rätt ställe. Idrottsläraren verkade rätt schysst men hård! 19 maj ska vi springa 3 km under 12 min!!!

Det är sjukt men sant! Så nu lär det ju bli hårdträning här de närmsta två månaderna!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0