<3

Igår ringde min mobil klockan nio på morgonen! Jag trodde typ att nåt hade hänt. Men det var Linnea och "det var så viktigt!" (enligt henne) Det var rea på bianco! Jag ställde upp och hängde med. I bilen på väg mot knalleland sa Linnea att hon var tvungen att hitta ett par skor och jag sa att jag absolut inte fick köpa någonting! Sen sa vi att det skulle säkert bli så att Linnea kom hem tomhänt och jag med ett par nya skor.

hur blev det då? Jo efter över en timmes provande, spegeltittande och gående fram och tillbaka i skoaffären kom jag hem med ett par nya skor och en väska medan Linnea kom hem med..ingenting! Skorna var riktigt höga och jag som aldrig går med högklackat. Men det var stilettklackar (hette det tydligen) så de är ändå ganska sköna att gå i. Så nu har jag fixat bröllopsskorna. Igår var jag på kalas hemma hos Matilda och åt suuupergod mat! Jättetrevligt hade vi och sen idag har jag fikat på viskan med Elin <3


Vädret är underbart och när jag gick över stan idag i solen så uppfylldes jag av det där underbara ruset som kommer till mig lite då och då utan att nåt särskilt har hänt. Det är livets rus som sprider sig i hela kroppen och jag bara blir så grymt lycklig över livet! Det är härligt!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0