MMMM

Dagen har varit lååång men grymt kul! Planen var elva studentmottagningar men vi hann med tio. Vi kom ashungriga!! Problemet var att tio var alldeles för många att åka till och de bodde så långt ifrån varandra så det fick bli lite hängapåsnörerunthalsen och "hej hej woohooo grattis!" i dörröppningen innan vi sprang till bilen för att köra vidare med gasen i botten typ. Vi skämtade om att det säkert kommer att sluta på mcdonalds. Men kul hade vi iaf trots all stress!!

Sen drog vi på bio prince of persian men innan dess kan ni ju gissa vart vi hamnade. Oh ja visst besökte vi restaurangen med stort gult m!

Jag älskar biopopcorn men av nån anledning köpte jag inga idag. Men sen när vi skulle åka hem så fick jag en hel stor låda popcorn av biomannen helt gratis (malle kände honom) och ni kan fatta att jag blev lycklig. Brukar alltid spara lite för att ha till frukost nästa dag. Så imorgon blir det en rejäl frukost om man säger så!! =D



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Mariuskathrine

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 10:59:08
URL: http://mariuskathrine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0