It is done!

Nu är det äntligen gjort! Alla papper och betyg är inskickade. För typ två veckor sen fick jag ett brev om att mina papper inte var giltiga. Norrmännen är tydligen grymt petiga så ngn officiell byrå måste skriva på och stämpla för att bekräfta att kopian inte är förfalskad. Så det har ju varit en del spring på kommundelskontoret, högskolan och skatteverket. Men nu är det klart och jag lyckades till och med vara lite smart och ta kort på brevet jag skickade. Om brevet inte kommer fram så måste man verkligen kunna bevisa att man skickade iväg det innan 1 juli.

Så nu är det bara att vänta till mitten av juli då jag får svar på vad som händer i min framtid. Antingen flyttar jag till Trondheim, Tromso, Bergen, Oslo, Umeå, Lund, Linköping, Uppsala, Stockholm eller Göteborg. Eller så bor jag kvar i Borås =) nobody knows...


för övrigt börjar min coopkarriär imorgon. Har längtat då jag trivs så sjukt bra med mitt jobb!! Jag känner mig som en sextonåring som har fått sitt första sommarjobb =D



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0