flux och så

Var hos tandläkaren igår och de var inte glada och inte jag heller! Mina tänder är fina men inte tandköttet. Jag varken röker, snusar eller dricker alkohol så jag borde vara rena drömpatienten. Men problemet med mig är att jag tycker det är grymt tråkigt med tandtråd och jag älskar att flöta! Det gör jag i princip varje dag vilket betyder mycket socker vilket betyder inte bra.

Berättade för tandläkaren om mina mardrömmar jag haft om att jag tappade alla mina tänder. Hon lugnade mig med att det är ingen fara om jag nu bara kan lova att använda tandtråd. Så nu är det mindre socker, tandtråd och eltandborste som gäller!

och inte att förglömma..flux (fluorskölj)!! Jag brukar säga att flux är det enda som jag shottar! =D haha 





LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha naww vad söt du är :-)

2010-06-16 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0