dagens

Idag får det bli en dagens!


Dagens miss: Igår brände jag mig i ansiktet så tänkte att jag bara solar baksidan idag med resultat av en riktigt röd, bränd rygg. Så nu är jag bränd på alla sidor så imorrn får jag väl gå med overall!


Dagens lycka: Jag ville ha en bok som heter "korset och stiletten" men den trycks tyvärr inte upp av bokförlagen längre och är slut överallt. Den såldes för endast fem spänn på högskolans bibliotek men när jag var där i tisdags var den slut. I måndags var vi hemma hos Christian, ungdomspastorn i pingstkyrkan i Borås och då pratade vi om det och han sa att han hade sett den på Gärdhem. Så igår hade de extraöppet men trots att jag tittade noga kunde jag inte hitta den så jag antog att någon annan hade köpt den. Han var där igår efter att vi var där och då stod den där den stod sist han var där så då köpte han den till mig och var här och lämnade den igår när jag inte var hemma, så jag fick den idag. Jätteglad blev jag! =)  Kolla in hans blogg metalpastor.blogg.se. Som namnet antyder tycker han om Jesus och hårdrock =)


Dagens WHOOOOOA: I helgen är det metaltown och jag kan inte påstå att jag är jätteinsatt i hårdrocksvärlden och jag skulle nog aldrig åka på nåt sånt. Men visst kan jag lyssna på hårdrock emellanåt så jag var bara inne och kollade vilka band som skulle spela. 22.000 biljetter har blivit sålda..helt sjukt! Men jag såg att Brian "Head" Wealch ska spela på metaltown!! Han var med i korn och sen fick han möta Gud och blev kristen och då hoppade han av bandet men fortsatte att skriva låtar på egen hand. Så han skriver låtar med ett kristet budskap. Hur grymt som helst att han ska spela där! Han har gjort ett album "save me from myself" som jag tyvärr inte lyssnat på men hans bok som också heter "save me from myself" har jag läst och den är väldigt bra!


Dagens mest oväntade: Jag har ju som sagt solat idag och i våran trädgård har vi inte grannar på alla sidor och så har den en del höga buskar så då kan man ligga och sola lite sådär halvnaken utan att någon ser. Så jag ligger där och solar och helt plötsligt står en securitasvakt i våran trädgård!!
eeeh.. typ hej!

han sa väldigt nervöst att han hette nicklas och gärna ville prata med mina föräldrar! Ja dom är inte hemma sa jag så då sa han nånting om att han kommer tillbaka senare. Han kom aldrig tillbaka och vi har inte en aning om vad han ville. Snacka om weird! =) hahaa


imorgon drar jag till Nyhem och är där över helgen så ingen jooossan.blogg.se på ett par dagar! Jag är verkligen så sjukt taggad för Nyhem! =D



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0