Aldrig mera trospank.

Blir så trött på mig själv att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid. Kom hem från Amanda halv tolv och skulle gå och lägga mig direkt. Istället har jag ägnat en del av natten åt att sortera bilder på datorn och försöka gå in ett par skor.

och sen har jag ju tävlat också! Jag tycker att det är så grymt tråkigt att köpa trosor. Det är bara så..tråkigt! Idag när jag satt i lunchrummet på jobbet och bläddrade i en tidning så fann jag lösningen. Lösningen heter aldrig mera trospank. Det innebär att man går in på en hemsida och svarar på två frågor så har man chansen att vinna 364 trosor. Detta skulle innebära att jag aldrig mer skulle behöva köpa trosor i hela mitt liv! Iaf inte inom de närmsta tio åren. vart man sen ska förvara alla trosor blir ett senare problem. Jag hoppas iaf verkligen att jag vinner! =D



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0