möhippa nr 2

Igår var det möhippa för evelina.  Det var tanttema (Evelina var utklädd till tant) så vi var och spelade bingo och så hade vi rullstolsrace på torget. Vi hade frågat en tant i kyrkan om hon ville va med och raca och det ville hon så det var grymt!!=D sen var vi i knalleland och evelina fick stå utanför entrén till knallerian och bjuda på kakor som jag hade rakat benen i och som vi hade klippt våra tånaglar i. Det var seriöst det vidrigaste jag sett! och det roliga var att folk tog kakorna och skulle äta men som tur var stoppade evelina dem. Sen hade vi gjort stora plakat där det stod nåt i stil med "lär dig knipa precis som jag" så hade vi knipövningar. Snälla som vi är fick hon lite hjälp av oss så vi gick runt knallerian med plakaten och gjorde rörelser och ropade till folk att hade de gasbesvär så kunde de komma och vara med. Vi var 18 tjejer på dagen i borås och sedan åkte vi nio tjejer vidare till göteborg för att fäktas. Jag hade inga större förväntningar på det men det var faktiskt grymt kul! Först var det lite uppvärmning och olika övningar och sen körde vi turnering där alla skulle möta alla. Jag vann och fick medalj =D Evelina kom tvåa och fick också medalj och jag måste ärligt erkänna att hon hade snyggare rörelser och gjorde som man ska göra medan jag bara körde på, men det funkade ju tydligen det också =) sen åkte vi till fotö och grillade och sov över och idag åt vi en rejäl frukost med pannkakor, frukt och massa gott.

Så det har varit grymt lyckade dagar =) slänger upp några bilder men ni får inte se några tantbilder då vi sparar det till dagen med stort D.



LLFUAMJ













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0