lalala

Denna veckan händer massa saker i borås. Det är oas i boråshallen, en kristen konferens och kristna över hela sverige har kommit hit. Sen finns det nåt som heter pannkakskyrkan, ungdomar  från olika kyrkor som är ute på stan på fredagskvällarna och delar ut pannkakor och berättar om Jesus. Jag har inte kunnat va med på nånting. Dels har jag jobbat mycket kvällar och sen har min syster blivit sjuk. Hon är jätteförkyld, sen har hon ont i nacken sen hon blev påkörd bakifrån med bilen och så har stenar i hennes mellanöra flyttat på sig så hon är yr. hon har även en hundvalp att ta hand om. Våra föräldrar och Johannas pojkvän och hans familj är på semester. Så jag vill inte lämna henne själv och därför har jag fått åka hem på kvällarna. Tråkigt att inte kunna va med men det är tråkigt för henne att va själv hemma för länge när hon inte mår bra. Sen har det ändå varit lite kul att vara själv med henne och hunden. Det händer tyvärr inte allt för ofta.

Vi har ff här hemma iaf. För att jag ska kunna ta mig nånstans har mamma hyrt en bil till mig. Grymt schysst..det hade hon verkligen inte behövt. Men hon insisterade och det var verkligen som julafton att få gå in på volvo och välja bil och färg =) Bilen jag valde är röd (tyvärr hade de ingen blå) och den är så grymt go och rolig att köra! Det enda minuset är att jag inte har lyckats lista ut hur man får igång vare sig radion eller ac:n.
.


LLFUAMJ


Kommentarer
Postat av: E-K

Å, stackars Johanna! Hoppas hon kryar på sig snart!

2010-07-25 @ 09:39:38
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0