ytligt

Johanna kom nyss hem från Thailand vilket betyder att Ebba har åkt =( synd att jag inte kan få ha båda men får jag välja så väljer jag Johanna!=)

det var nästan som julafton fick jättesnygga örhängen och typ klänningar/topar och NAGELLACK!=D
klänningarna var så snygga och det stod verkligen Josefin på dem. Ingen annan vet min stil bättre än min syster!

så då vet jag vad jag ska ha på mig imorgon. Jag och Johanna (inte min syster) ska nämligen till Göteborg på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Anna-Eva. Anna-Eva pluggar till läkare vilket innebär att det kommer va en massa läkarstudenter där. Men jag ska verkligen inte prata nånting om det på hela kvällen för det blir inte kul för dem.

För som sagt: min drömvärld, deras vardag!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0