vardagslycka!!

Idag kan man snacka om att jag varit med om vardagslycka!! Har en parfym som jag tycker mkt om. För ett tag sen tappade jag bort sprutlocket på parfymen som var nästan full och kostade typ 400 spänn. Inte så kul och man kan inte ta sprutlock från andra parfymer. Så fick gå och köpa en ny parfym för 400 spänn. Häromdagen tappade jag parfymen i golvet och locket var helt borta! Så där stod jag med två nästan fulla parfymer utan sprutlock för 400 spänn styck! Kuuul.

Men när man har hund tillbringar man mer tid på golvet än i vanliga fall. Så imorse fick jag se nåt under badkaret och då var det mitt sprutlock. Aaaa lycka!

sen igår hände det nåt som fick mig att sväva på rosa moln hela dagen. Men idag hände nåt ännu bättre så idag har jag svävat ännu mer på rosa moln.

Bara lite vardagslycka sådär ;)



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0