Tjooo!!

Tjooo!!

Mitt liv består just nu av:

en hund och en anatomibok!

Är hundvakt och hon tar mkt tid! Hon följer efter en överallt! Hon är svår att få i säng på kvällarna när man själv vill sova och hon vaknar aastidigt och ska ut och promenera. En morgon vaknade hon tjugo över fem och skulle ut! Hon kräver mass gos och kel annars ställer gnäller hon och stampar med tassarna.

Men hon är så söt och jag älskar henne men det tar allt lite tid =)

sen har jag pluggat hela dagarna tenta på fredag igen. Njurarna + matspjälkningen + cellmetabolism + fortplantningen + cirkulationen + respiration. och det är ingen gymnasienivå på det nu, utan massa detaljer, massa olika latinska namn och återigen hormoner. Intressant men mkt att läsa och lära sig!


Nu ska jag ta med hunden ut på långpromenad!


Ha det gött och massa oxytocin* önskar jag er!!


LLFUAMJ



* Oxytocin är bland annat ett måbrahormon och kärlekshormon. Aaa man blir ju skadad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0