lalala

Jaha då var tentan gjord och jag är friiii !!=D firade med att äta tacobuffé med några klasskompisar och ska snart fira lite till med fika med Johanna och Daria=)

det är en sak jag suktar efter just nu!! Snälla missförstå mig inte för jag är inte så hemsk som jag låter, men jag är så grymt sugen på att skära i ett lik! Typ va med läkarstudenterna och skära på deras utbildning. för jag skulle såå gäärna vilja se hur allt det jag har läst om ser ut in real life! aaa jag hoppas iaf att jag nån dag kommer att få göra det!

Dessutom anmälde jag mig själv för flera år sen till att de ska få skära i mig när jag är död. Hur ska man annars lära sig?


för övrigt ligger jag och Ebba här på golvet bredvid varandra och sover med min kudde och mitt fluffiga duntäcke. Jaaaaa livet är gött !!:)



LLFUAMJ


ps. Jag tycker att ALLA ska komma till pingstkyrkan på ungdomssamling ikväll!! =)

Kommentarer
Postat av: E-K

Lite konstig är du allt... ;)

Tur att inte alla är som jag och blir nervösa av att höra ord som "brosk" och "blodådror"!

2010-01-16 @ 20:49:28
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0