kanske lite efter men...

Dog någon som stod dig nära? - nej som tur är inte!

Vilka länder besökte du? - Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Italien och Frankrike.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? – Läkarutbildningen

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – 29 april-28 maj (vår tågluff)

Vad var din största framgång 2009? – Lärt mig massa saker!!

 Har du varit sjuk eller skadat dig? – inte vad jag minns

Bästa köpet? – Min anatomibok och min IPL-behandling <3

Vad spenderade mest pengar på? –  bilreparationer, telefonräkningar och böcker!

Gjorde någonting dig riktigt glad? -  Jesus, min familj, mina vänner, min utbildning och vår tågluff och Elin i min förra klass dop <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- Shine on med RIO 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– jag var gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? – Sparat mer pengar och pluggat inför högskoleprovet

Vad önskar du att du gjort mindre? – köpt onödig skit, hängt mindre på facebook hahahha!

Hur tillbringar du julen? – Med min familj och släkt!

Favoritprogram på TV? – Helt klart Geys anatomy!! Har aldrig sett nån serie innan förutom lite av sex and the city (sucks) men efter första avsnittet av Greys föll jag direkt!

Bästa boken du läste i år? - Min anatomibok och flera böcker av Karen Kingsbury

Största musikaliska upptäckten? -  har upptäckt ännu mer hårdrock

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Minns ej

Något du önskade dig men inte fick? Minns ej va ju nästan precis ett år sen

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - satt i en bil då jag åkte hem från bibelskolan. Va bara hemma på kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – jaa det finns det!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? – väldigt blandad stil med lite inslag av rock emellanåt


Kommentarer
Postat av: Carro

"Geys anatomy" är det en parodi på Greys antomy eller ? ;P haha =)

2010-01-07 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0