idag är dagen!

Jag har alltid varit nöjd med min kropp och jag har alltid varit lat. Detta innebär att jag varken har orkat eller sett en anledning till att träna. Men det är som jungan alltid säger till mig att jag är som en pommes frittes; smal utanpå och fet inuti. Tränar jag så kommer jag orka mer, jag kommer ha lättare att somna på kvällarna, det är kul att träna, det är bra för massa saker! Så idag var dagen helt enkelt! =)


Fick present av robbins föräldrar från Thailand för att jag passade Ebba. Fick bland annat fem nagellack!=)
så jag räknade mina nagellack och fick en chock! Så nu har jag nagellacksköpsförbud för en bra tid framöver ! Det är helt galet vad många nagellack jag har! Det skulle va kul att tala om hur många. Men jag kom på att det passar ju utmärkt som skiljefråga "Hur många nagellack har Jossan?" när man ska ordna tipspromenad. Typ på min trettioårsfest eller nåt!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0