förlovning + hårdrock + microlax

Måste börja med att berätta att min syrra förlovade sig igår! Med världens snällaste snickare som är grym på att ta hand om barn och hundar! Dessutom är han asgrym på att bygga hus! Snacka om kap!! Men han gjorde i sin tur också ett väääldigt bra kap!! Så nu är frågan vad man ska köpa i förlovningspresent. Förlovning känns så stort så det känns som att man måste köpa nåt extra.


För ca två år sen var jag ihop med en kille (Denny) som var hårdrockare. Han introducerade mig för Iron maiden och en del andra hårdrocksband och jag upptäckte att jag verkligen gillade det! och på sista tiden har jag börjat lyssna mer och mer på lite tyngre musik och jag njuter! Dessutom älskar jag stilen bara det inte går till överdrift. och med överdrift menar jag fem nitarmband på varje arm med utstående taggar typ. Jag älskar mina skinnbyxor och jag älskar nitarmband och nitskärp. Tycker också det är assnyggt med killar som har lite större tatueringar på armarna. (men börja inte fråga mig om massa hårdrocksband för jag är fortfarande en wannabe) haha


Jobbat idag igen och idag gjorde jag verkligen bort mig asså =/ vi har börjat sälja läkemedel på Coop. In kommer en ung kille med en tjej och vill ha medicin för magen. Jag letar bland läkemedlen men kan inte hitta nåt annat för magen än microlax. Jag tänker mig inte för alls utan vänder mig om till honom och säger ganska högt:

"Är det förstoppning du har eller?"
Han bara "eeeh..näää" och man märker att han tycker det är aspinsamt. Min kollega börjar garva och jag garvade åt det länge efteråt. hahhaa aaaskuul men lite pinsamt.


rockn roll!


LLFUAMJ



Kommentarer
Postat av: Bel

HAHAHAHHA! Gud vad jag hade velat vara där då!

2010-01-03 @ 19:18:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Lovisa

Åh vad roligt att hon har förlovat sig! Du får hälsa grattis från mig :)

Kram

/ Lovisa

2010-01-09 @ 10:07:52
URL: http://sleepwalker.devote.se
Postat av: Sigmundanja

Great page I will be a return visitor!

2011-03-21 @ 07:18:02
URL: http://sigmundanja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0