Jossans djupa tankar en fredag

Har jobbat idag. Rätt segt faktiskt. Men en riktigt kul sak hände det! Om nån läser så kommer nån inte fatta men jag tyckte det va askuul så detta är värt att skriva ner. Jag står och packar upp nånting typ schampo eller nåt. Så kommer en kille i typ 23 årsåldern fram till mig, ganska snygg var han faktiskt. Så har han fått tag i ett rosa typ barbielypsyl och så håller han upp det och frågar: "Har ni inga andra lypsyl än de här?" och jag vet inte vad som va så kul men hela han såg så rolig ut där han stod där med det där rosa barbielypsylet så jag börjar asgarva och verkligen garvar och han fattar inte vad jag garvar åt så han blir typ lite nervös och bara: "Eeeh jaa asså det är ju säkert inget fel på det här lypsylet, men om ni ändå har nåt annat lypsyl så kan jag ju köpa det istället!" 

hahah  det var verkligen aaaskuuuul!!


Sen har jag funderat på en sak och det är nu jag dimper ner med mina oerhört djupa tankar här: Korta killar och långa killar. Det kanske inte alls är så men jag har uppfattat det som att de flesta killar vill va ganska långa och att de anser att lång = manlig. De flesta killar som är korta önskar att de var längre och väääldigt många korta killar styrketränar och skaffar tatueringar. Det är verkligen inget fel för jag tycker det är assnyggt med tatueringar! och muskler kan väl va lite snyggt om det inte är för överdrivet. Men det känns som att många korta killar känner att de måste kompensera sin korthet med olika saker så att de ska kunna komma upp i samma manlighetsnivå som de långa typ.

Det borde inte va så för visst kan det va snyggt att va lång. Men kort är lika snyggt! Det finns faktiskt ganska många riktigt manliga killar som är korta! och om jag skulle få välja bara sådär så skulle jag välja en kort kille!



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahaha...

2010-02-13 @ 01:28:25
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0