Alla <3 dag

Idag är det alla <3 dag. Har aldrig varit så jätte fond of den dagen då det ju faktiskt känns som att det endast är ett sätt för köpmännen att tjäna pengar. Fast vill minnas att jag läste en rätt så gullig historia om vad som låg bakom denna dag i bt för några år sedan och det hade ingenting med bussines satt göra, så det är väl kanske en ganska bra dag då ändå. Fast är man ihop så känns det lite så att hellre få choklad som en surprise en dag än att få choklad idag då killen känner att "ååå imorrn är det alla <3 dag jag måste köpa nåt, jag tar lite choklad som blir hon nöjd!"

Har ju jobbat i helgen och lite gulligt är det ändå att se alla killar köpa olika grejer. Igår kom det en kille fram till mig och han hade verkligen panik för att han inte hade nåt att köpa! Han bara "Det är kris! Hjälp mig!" hahaa!
och visst finns det saker att välja på och allt är hjärtformat förstås! choklad i alla sorter, hjärtformade askar med jordgubbar i och...håll i er: HJÄRTFORMAD SALAMI!! snacka om looove va! aa jag dog ärligt talat.





LLFUAMJ



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag VET att det stavas business. skrev fel

2010-02-17 @ 22:19:50
Postat av: Josefin

Jag VET att det stavas business. skrev fel

2010-02-17 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0